Компанія «Український медіахолдинг» (УМХ) продала супутниковий
телеканал Shopping TV (ТОВ «Пі. Ель. Сейлз»). Цю інформацію
«Телекритиці» підтвердила Олена Мартинова, маркетинговий директор УМХ. Мотивацією
до продажу телеканалу була вигідна пропозиція. «Нам зробили пропозицію,
від якої ми не змогли відмовитися», - сказала пані Мартинова. За
її словами, Shopping TV купила «компанія, яка займається телеторгівлею
і збиралася запускати аналогічний проект». Сума угоди не
розголошується. На запитання «ТК», чи перевищує сума продажу суму
покупки, Олена Мартинова сказала тільки, що телеканал «продали вигідно». Як
відомо, у вересні минулого року УМХ оголосив про купівлю чотирьох
супутникових телеканалів – «Меню-ТБ», Design TV, Shopping TV та «Новий
дім». У зв’язку з кризою, як пояснив «ТК» президент УМХ Борис Ложкін,
три проекти - Design TV, Shopping TV та «Новий дім» - було вирішено
тимчасово заморозити. Покупцем телеканалу Shopping TV стало ТОВ
«Студіо модерна», м. Київ, яке також займається на українському ринку
російським телемагазином «Топ-шоп». Як відомо, телеканал «Топ-шоп» було
включено до Переліку зарубіжних мовників, зміст яких відповідає вимогам
Європейської конвенції про транскордонне телебачення і трансляція яких
на території України не обмежується. Ще раніше «Топ-шоп» було включено
до пакетів телекомпанії «Воля-кабель». Згідно з ліцензійними
документами у телеканалу Shopping TV змінилися власники (були: ТОВ
«СТЕП2КРОС», м. Київ, ТОВ «КРОС-ВІДЕО», м. Київ; став: ТОВ «СТУДІО
МОДЕРНА», м. Київ); директор (був: Курділь Т. М.; став: Косаченко Є.
В.), юридична та фактична адреси (тепер компанія базується на вул.
Радищева, 10/14, м. Київ). Логотип залишився без змін – телеканал має
з’явитися в ефірі з лого Shopping TV. У ТОВ «Студіо Модерна»
«Телекритиці» спочатку розповіли, що компанія ніяких ліцензій на
мовлення не купувала, а потім уточнили, що не коментуватимуть дану
інформацію.
|